Top Social

OLYMPUS PEN E-PL 7

tiistai 14. kesäkuuta 2016
Vihdoinkin mun pitkään haaveilema Olympus PEN E-PL 7 - kamera on kotiutettu! Tätä mä oon viimeajat hehkutellut mun lähimmille ystävilleni miten ihana tää oisikaan ja miten paljon hyvää oon kyseisestä kamerasta kuullut. Vastikään yhden postauksen yhteydessä mä kerroinkin teille, miten paljon mä oon halunnut tätä ja että tää tulee olemaan mahdollinen seuraava ajankohtainen hankinta.

No tänään Juuso odotti mua yllätyksekseni mun työpaikan pihassa ja sanoi, että nyt lähtään verkkokauppaan kattoon tätä ihanuutta. Ja vertailemaan tietysti myös hieman muita kameroita. Aika nopeasti me kuitenkin päädyttiin toteamaan se fakta, miten hyvä tää kamera tulee mun käytössä olemaan. Lopulta oltiinkin jo kassalla ostamassa kameraa ja sille tarkoitettua laukkua. Mikä iltapäivä!

Kyllä nyt on motivaatiota hirmuisesti tulevia blogipostauksia ajatellen! Voitte vaan kuvitella. Tänään kun kokeilin muutaman kuvan napata tuossa loppupäivästä, niin mä oivalsinkin jotain uutta. Aina ihastelen kaikkien laadukkaita ja kauniita kuvia, mutta loppujen lopuksi en oo edes tajunnu - miten suuri merkitys laadukkailla kuvausvälineillä onkaan! Ihan hirmuinen. Huonoilla kuvausvälineillä on hankala saada laadukasta materiaalia, kun taas laadukkaalla materiaalilla se on vähintäänkin triplasti helpompaa. Uskokaa vaan. Joten nyt luulisin että kuvasaldoa alkaa kertyä enemmänkin! Ihanaa iltaa :-)

Ja nyt te - joilla on kokemusta kyseisestä kamerasta, kaikki vinkit otetaan vastaan!

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti